Majakka_edited.png

Meistä

Me Haahtela HR:ssä olemme kehittäneet työvoiman hallinnan ohjelmistoja vuodesta 2009. Vuonna 2020 totesimme, että on aika pistää tuulemaan ja uudistimme työvuorosuunnitteluun tarkoitetun ohjelmistomme lattiasta kattoon. Annoimme sille myös uuden nimen: Planier. Planier on saanut nimensä Ranskassa Marseillen edustalla sijaitsevalta majakalta, joka on ohjannut merenkulkijoita satamaan jo satojen vuosien ajan.


Myös meidän Planierin tärkein tehtävä on ohjata. Haluamme sen ohjaavan yrityksiä kohti järkevämpiä valintoja työn suunnittelussa.


Todennäköisesti monesssa yrityksessä kuluu aikaa tehtäviin, jotka voisi tehdä helpommin, nopeammin ja paremmin. Yksinkertaisesti sanottuna - älykkäämmin. Meille työvuorojen suunnittelu - milloin työntekijät työskentelevät ja missä, on yksi tällaisista askareista. Meistä suunnittelun pitäisi olla helppoa ja nopeaa, huomioida työntekijöiden toiveet ja optimoida samalla myös yrityksen toimintaa, kuten työmatkoihin käytettyä aikaa.


Sinäkin vaikutat sellaiselta, joka haluaa tehdä asiat helpommin, nopeammin ja älykkäämmin. Meillä lienee paljon yhteistä - siksi olisikin mukava kuulla sinusta:

"Planier on ranskalainen sana, mutta sitä ei tarvitse lausua ranskalaisittain (ei hätää, emme mekään osaa). Planier voidaan ääntää esimerkiksi plɑnɪə:r"

Robin Pulkkinen

Sales Manager

+358 44 733 3434
robin.pulkkinen@haahtela.fi

Myynnin yhteystiedot