• Tiina Konkola

Uusi tuotenimi: Planier


Planier

Olemme kehittäneet työvoiman hallinnan ohjelmistoja vuodesta 2009. Vuonna 2020 pistimme tuulemaan ja uudistimme työvuorosuunnitteluun tarkoitetun ohjelmistomme kokonaan.


Samalla totesimme, että uudistunut tuotteemme ansaitsi myös uuden nimen ja näin vanhasta Contactorista tuli Planier. Planier on saanut nimensä Ranskassa Marseillen edustalla sijaitsevalta majakalta, joka on ohjannut merenkulkijoita satamaan jo satojen vuosien ajan.


Myös meidän Planierin tärkein tehtävä on ohjata. Haluamme sen ohjaavan yrityksiä kohti järkevämpiä valintoja työn suunnittelussa.


Kun lähdimme uudistamaan tuotetta, mietimme mikä meille on siinä kaikkein tärkeintä. Oli selvää, että tuotteen avulla työvuorosuunnittelun tulee olla helppoa ja tehokasta. Halusimme kuitenkin tarjota muutakin: mahdollisuuden tehdä parempia työvuorolistoja.


Paremmat työvuorolistat rakennetaan mielestämme siitä lähtökohdasta, että suunnittelija pystyy ottamaan suunnittelussa huomioon kaikki oleelliset näkökulmat ja tekemään tietoisia päätöksiä omien tavoitteidensa mukaisesti. Näitä näkökulmia voivat olla lainsäädännön ja työaikasääntöjen lisäksi esimerkiksi työvuorolistan hinta, työntekijöiden toiveet ja matka-ajat. Planier ohjaa työvuorojen suunnittelijaa kohti järkevämpiä päätöksiä tarjoamalle tälle oleellista tietoa suunnittelun eri vaiheissa.


Älykäs työvuorosuunnittelu hyödyttää sekä yritystä että sen työntekijää. Mielestämme jokaisella yrityksellä tulisi olla mahdollisuus tehdä parempia työvuorolistoja ja siksi meille onkin erityisen tärkeää, että uuden työvuorosuunnitteluohjelmistomme käyttöönottaminen on helppoa ja nopeaa.


Lue lisää Planierista täällä.