Keikkalaisella on varaa valita – työntekijäkokemukseen panostaminen kannattaa
Planier-mobiilisovellus helpottaa arkea
Työntekijät ilmoittavat vuorotoiveensa, tarkastelevat tulevia vuorojaan, varaavat uusia työvuoroja ja kirjaavat toteutuneet työtuntinsa helposti Planier-mobiilisovelluksella.
Työntekijälle
Työvuorosuunnittelijalle
Äkillisiin sijaisen tarpeisiin pystytään reagoimaan nopeasti mobiilisovelluksen avulla. Työvuorosuunnittelija voi avata työvuoron työntekijöiden varattavaksi puhelimellaan milloin ja missä vain.

Lue lisää täältä.
Työvuorojen hallinta on helppoa sopivilla työkaluilla
Planierin tuotekehitys perustuu käyttäjien tarpeiden syvälliseen ymmärtämiseen. UX Lab -yhteisömme antaa käyttäjille mahdollisuuden osallistua ja vaikuttaa Planierin tuotekehitykseen ja auttaa meitä ymmärtämään käyttäjiemme toimintatapoja ja tarpeita. Käyttäjien osallistaminen tuotekehitykseen jo suunnitteluvaiheessa auttaa varmistamaan, että tuotteen ominaisuudet palvelevat käyttäjiään mahdollisimman hyvin.
Helppokäyttöisyys edellä
Keskiössä käyttäjät
Helppokäyttöistä ohjelmistoa osataan ja halutaan käyttää. Hyvillä työkaluilla työ on mielekkäämpää ja sen saa suoritettua helpommin, nopeammin ja paremmin. Planierin tuotekehityksessä panostetaan käyttöliittymään ja sen helppokäyttöisyyteen jatkuvasti.
Planierissa hoidat helposti koko prosessin työvuorojen suunnittelusta aina palkka-aineiston muodostamiseen asti. Kun kaikki tieto on samassa paikassa, se pysyy ajantasaisena ja sen hyödyntäminen onnistuu paremmin. Myös kommunikointi helpottuu, kun kaikki tarvittavat osapuolet pääsevät käsiksi samaan, ajantasaiseen tietoon.
Kaikki tieto yhdessä paikassa



Näitä luetaan
Työvuorojen hallinnan kokonaisuus yhdessä paketissa
Tutustu PLANIER®-tuotteisiin:
Muodostetaan yhdessä paras ohjelmistokokonaisuus
Planier on helposti integroitavissa muihin käytössänne oleviin ohjelmistoihin.
Yleisimpiä integraatioita ovat työntekijäsiirrot rekrytointijärjestelmästä Planieriin sekä palkka- ja laskutusaineistojen siirrot Planierista palkanmaksu- ja laskutusjärjestelmiin.
Planier toimii saumattomasti yhteen useiden järjestelmien kanssa ja toteutamme uusia integraatioita jatkuvasti.
Lue toteuttamistamme integraatioista täällä.
Valitse itsellesi parhaiten sopivat työkalut ja muodostetaan niistä yhdessä toimiva kokonaisuus!

Käyttöönotto
Saat Planierin käyttöösi helposti ja nopeasti. Pienissä yrityksissä käyttöönotto sujuu parhaimmillaan muutamassa päivässä.



Jätä meille yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä esittelyn sopimiseksi.
Järjestämme Teams-tapaamisen, jossa esittelemme sinulle Planieria ja sen toimintoja.

Jatkuva tuki

Koulutukset

Tarjous

Planierin esittely
Esittelyn jälkeen toimitamme sinulle tarjouksen ja voit tehdä ostopäätöksen.
Käymme läpi taustamääritykset, työvuorojen hallinnan ja palkka- ja laskutusaineiston muodostamisen.
Asiakaspalvelijamme auttavat sinua mielellään ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä.